Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 11, 2011
Image Size
1.3 MB
Resolution
2971×6803
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,430 (9 today)
Favourites
1,088 (who?)
Comments
417
Downloads
93
×
Cas vs Pride by blackbirdrose Cas vs Pride by blackbirdrose
"Er, Cas...? Your Misha is showing..." ^^;

:rofl: :rofl: :rofl:

Castiel... you didn't even deny it! You could at least attempt modesty... or is that trait still too "human" for you to grasp..? :giggle:


I have to go sleep now.. :yawn: doing work experience all this week and next... Boo, no more late nights. :tantrum:

More Castoons: [link]

Supernatural (c) CW
Add a Comment:
 
:iconfayerox1234:
Fayerox1234 Featured By Owner Feb 6, 2014
<3
Reply
:iconmercuryshade999:
mercuryshade999 Featured By Owner Oct 10, 2013  Hobbyist Writer
Eh, it happens! Did you see that vid on YouTube, from the Ghostfacers webseries, where Castiel meets the Ghostfacers? His Misha was showing throughout that whole mini-ep! *looks up at the sky in exasperation* "Really?" 
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Nov 2, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, I did! :giggle: I adore them for making that. :love:
Reply
:iconpsychosabertooth:
PsychoSabertooth Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist

"Er, Cas...? Your Misha is showing..."

 

That was priceless :D

Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Sep 21, 2013  Hobbyist General Artist
Heehee! :clap:
Reply
:iconinell12:
inell12 Featured By Owner Aug 6, 2013
:rofl:
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconmuvemuse:
MuveMuse Featured By Owner May 17, 2013
I can't stop laughing
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, awesome! :glomp:
Reply
:iconfrostyvixen92252:
FrostyVixen92252 Featured By Owner May 7, 2013  Student Traditional Artist
HE IS SO AWESOME!!!!!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner May 7, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, agreed! :D
Reply
:iconfrostyvixen92252:
FrostyVixen92252 Featured By Owner May 7, 2013  Student Traditional Artist
Yes!:3
Reply
:iconvampeve-97:
vampeve-97 Featured By Owner Mar 5, 2013  Student
^.^ Cas!! love it!!
I LOVE YOU BLACKBIRDROSE!!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Mar 10, 2013  Hobbyist General Artist
Eeee!! THANKS! :iconmonkeyclap: :iconomgsocuteplz: :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconvampeve-97:
vampeve-97 Featured By Owner Mar 10, 2013  Student
np! e.e
Reply
:iconl-silvermoon:
L-Silvermoon Featured By Owner Feb 6, 2013
You know, I convinced myself this was in the actual show... ^.^;
When I watched this again recently I was very confused.
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, no way! :XD: How confusing! :hug:
Reply
:iconl-silvermoon:
L-Silvermoon Featured By Owner Feb 15, 2013
IKR? ^.^"
Now that I think about it, there's no way he'd have been this OC, but...
Reply
:iconevilturkeyisbehindu:
evilturkeyisbehindu Featured By Owner Feb 3, 2013
WHY did I laugh so much at this?! its hilarious.
Your Misha is showing, indeed
Reply
:iconskylord-rosie:
Skylord-Rosie Featured By Owner Jan 6, 2013  Student General Artist
XD
I rarely actually "lol". You, however, have made me laugh so much as I go through these comics of yours. You're awesome!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, well, that's good to hear!! :happybounce: Glad you're enjoying them! :manhug:
Reply
:iconvampeve-97:
vampeve-97 Featured By Owner Feb 27, 2013  Student
who cant enjoj your cartoons? they are AMAYZAYN!!
Reply
:iconvampeve-97:
vampeve-97 Featured By Owner Feb 27, 2013  Student
*enjoy XD
Reply
:iconmoontosunrise:
moontosunrise Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist Artist
Misha in the body of cas......good one :icondatcasplz:
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Heehee! :D
Reply
:iconhikari-tenshi-yuri:
hikari-tenshi-yuri Featured By Owner Nov 6, 2012
Thank you for making be laugh alerting my gran I'm still awake when I was meant to be asleep hours ago.............. good strip though!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
Heehee, oops! :giggle: Sorry bout that! :D Thanks! :hug:
Reply
:iconhikari-tenshi-yuri:
hikari-tenshi-yuri Featured By Owner Nov 7, 2012
It's OK! It's her fault for making me go to bed at 9pm though
Reply
:iconsakuramar21:
sakuramar21 Featured By Owner Oct 16, 2012  Hobbyist General Artist
oh yea he knows bitch
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist General Artist
Heehee! :hug:
Reply
:iconartytheepictroll:
Artytheepictroll Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ya Cas! Show off your Mishatastic side! Maybe It'll bring back memories from the French Mistake XD
Reply
:iconrain0269:
Rain0269 Featured By Owner Sep 19, 2012
XD XD XD XD XD XD
Reply
:iconarabella33:
Arabella33 Featured By Owner Aug 20, 2012
I love this! i just about died reading and.......... and it may have killed my friend.... :rofl:
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist General Artist
Hahahah! Glad you liked it! :hooray:
Reply
:iconarabella33:
Arabella33 Featured By Owner Sep 8, 2012
=D i love all your Supernatural stuff :hug:
Reply
:iconsupercupcake324:
supercupcake324 Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Filmographer
i love cas c:
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist General Artist
Me too!! :love:
Reply
:iconsono-sangue:
Sono-Sangue Featured By Owner Jul 18, 2012  Hobbyist Writer
Oh dear... Cas has lost it.... XD
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist General Artist
Had to happen eventually. :iconawkwardplz:
Reply
:iconvampeve-97:
vampeve-97 Featured By Owner Feb 27, 2013  Student
we all knew it was coming. he does hang around sam and dean after all.
Reply
:iconmakna-tuna:
Makna-tuna Featured By Owner Jul 10, 2012
loooooool great !!!!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jul 18, 2012  Hobbyist General Artist
YAY! Thanks! :glomp:
Reply
:iconrpgluver:
RPGLuver Featured By Owner Jul 1, 2012
:facepalm:
:rofl:
:squee:

yup, epic XD
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
Aww, thanks! :hug:
Reply
:iconbymoonlight96:
ByMoonlight96 Featured By Owner Jun 30, 2012
I died. I'm sorry, it's just...! :squee: His expression, his pose, the font, the flying feathers...

STRUT THOSE FEATHERS CAS!

Your pictures always manage to make my day.
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jul 1, 2012  Hobbyist General Artist
Heehee! :blush: I just love the idea that he couldn't keep it in... honestly Cas.. no modesty at all.. :rofl: :pat:

Aww, I'm so happy to hear that! :squee:
Reply
:iconredsoldier42:
Redsoldier42 Featured By Owner Jun 15, 2012
He was thinking this at the time!
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
I bet he was! :evillaugh:
Reply
:icondarkkyubbi:
DarkKyubbi Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist General Artist
Strut that stuff, Cass. XD
Reply
:iconblackbirdrose:
blackbirdrose Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist General Artist
Hahaha, shake that Cass.. :icondatcasplz:
Reply
Add a Comment: